Termeni si conditii

POLITICA DE CONFIDENTIALITATE

1. DATE DE CONTACT

      1.1. Datele fiscale ale societatii noastre sunt urmatoarele :

  • Nume organizatie : FIDES LIMBI STRAINE SRL
  • Adresa punct de lucru  :  Bd. Hristo Botev 9, Bucuresti, sector 2
  • Cod unic de inregistrare : 5821899
  • Numar de inregistrare la Registrul Comertului : J40/10259/1994

       1.2. Ne puteti contacta in urmatoarele moduri :

  • Telefonic: ☎ 021.313.47.85
  • E-mail: ✉ noutati@fidescentre.ro

       1.3. Puteti contacta Responsabilul nostru cu Protectia Datelor (DPO) in urmatoarele moduri :

 

2. PRINCIPIILE NOASTRE REFERITOARE LA PROTECTIA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Va garantam ca am facut si vom face in continuare toate demersurile necesare pentru a va respecta viata privata.

Luam in serios activitatea de protejare a datelor cu caracter personal, securitatea acestora si conformarea cu Regulamentul privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.

Respectam urmatoarele principii :

  • Nu prelucram si nu transmitem datele dumneavoastra personale niciunei alte entitati, fara acordul dvs. sau al DPO si fara un motiv legitim prevazut de lege, de Regulamentul General privind Protectia Datelor sau de dreptul Uniunii Europene.
  • Prelucram datele cu caracter personal in mod legal, echitabil si transparent in raport cu persoana vizata
  • Colectam datele cu un scop bine determinat, explicit si legitim si nu prelucram ulterior aceste date intr-un mod incompatibil cu acest scop
  • Nu va vom solicita decat strict datele de care avem nevoie in raport cu scopurile in care le prelucram
  • Luam toate masurile necesare pentru a ne asigura ca datele cu caracter personal care sunt inexacte sunt sterse din evidentele noastre sau rectificate fara intarziere
  • Luam toate masurile tehnice si organizatorice astfel incat datele sa fie pastrate intr-o forma care permite identificarea persoanelor vizate pe o perioada care nu depaseste perioada necesara indeplinirii scopurilor in care sunt prelucrate aceste date
  • Luam toate masurile tehnice si organizatorice pentru a asigura securitatea datelor cu caracter personal, inclusiv protectia impotriva prelucrarii neautorizate sau ilegale si impotriva pierderii, a distrugerii sau a deteriorarii accidentale a acestora
  • Dacă doriți să ne contactați în legătură cu oricare dintre drepturile dvs. sau să faceți o plângere în legătură cu modul în care utilizăm datele dvs. cu caracter personal, vă rugăm să contactați Responsabilul nostru cu protectia datelor

 

3. CE FEL DE INFORMATII COLECTAM DE LA DVS. SI PE CE CALE

Colectam de la dvs. date cu caracter personal in urmatoarele moduri :

  • Direct de la dvs. (persoana vizata), la punctul nostru de lucru – prin solicitarea datelor cu caracter personal necesare inscrierii la cursuri si indeplinirii formalitatilor financiar-contabile legale
  • Direct de la dvs. (persoana vizata), prin completarea formularului de pe site-ul www.fidescentre.ro
  • De la un alt operator, in scopul indeplinirii unor obligatii contractuale

                            -  Informatiile pe care le obtinem direct de la dvs (persoana vizata) pot fi :

Numele si prenumele, seria si numarul actului de identitate, codul numeric personal, numarul de telefon, adresa de e-mail, adresa de domiciliu, varsta, domeniul de activitate, alte scoli de profilul nostru frecventate,  alte informatii generale pentru chestionare si statistici.

- Informatiile pe care le obtinem de la un alt operator, in scopul indeplinirii unor obligatii contractuale ar putea fi : Numele si prenumele, adresa de e-mail, numarul de telefon

     4. IN CE SCOP COLECTAM SI PRELUCRAM DATELE DVS. PERSONALE

      Datele personale sunt colectate si prelucrate in scopuri admnistrative si de business:

  •  Incheierea contractelor in vederea prestarii serviciilor specifice societatii (contract cu cursantii care     invata limbi straine la noi, cu traducatorii, cu profesorii, cu personalul auxiliar acestor servicii)

  • pentru a va contacta si pentru a procesa rezervările sau înscrierile pe care le plasati pe site-ul nostru

  • pentru a vă informa cu privire la serviciile noastre, la promoții, oferte, noutăți, oportunități legate direct de profilul societății și de interes pentru clienți

  • pentru realizarea de chestionare, statistici, grafice, materiale publicitare in vederea optimizarii activitatii prestate dvs.

  • In cazul unor proiecte internationale pentru transferarea datelor dvs. personale in afara Spatiului Economic European: va vom transfera datele personale in afara Spatiului Economic European doar daca suntem obligati sa facem acest lucru prin lege sau in vederea executarii obligatiilor contractuale fata de dvs. - atunci cand facem acest lucru, ne asiguram ca exista masuri de protectie adecvate, de exemplu: protectia datelor cu caracter personal catre partenerii din afara Uniunii Europene este reglementata prin clauze contractuale standard pentru transferul de date cu caracter personal din Comunitate catre tari terte.

  • Pentru  utilizarea proceselor de luare a deciziilor automate: noi utilizam procese de luare de decizii automate in legatura cu website-ul nostru, de ex.: folosirea instrumentelor Web Analytics, a cookie-urilor, a web beacon-urilor sau utilizarea cookie-urilor de targetare pentru a afisa reclame catre persoanele care viziteaza site-ul nostru pe alte site-uri web. 

 

5. CARE ESTE TEMEIUL LEGAL IN BAZA CARUIA PRELUCRAM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

  • Prelucrarea datelor este realizata Conform Regulamentului General Privind Protectia Datelor, art.6-  Legalitatea prelucrarii, punctele a) si b) :

- persoana vizată și-a dat consimțământul pentru prelucrarea datelor sale cu caracter personal pentru unul sau mai multe scopuri specifice

- prelucrarea este necesară pentru executarea unui contract la care persoana vizată este parte sau pentru a face demersuri la cererea persoanei vizate înainte de încheierea unui contract.

 

6. CAT TIMP PASTRAM DATELE DVS. CU CARACTER PERSONAL

  • Vom stoca informațiile dvs. atât timp cât ni se cere prin lege. Dacă nu există nicio cerință legală, le vom stoca doar atât timp cât este necesar.
  • Cu excepția situației în care legea prevede altfel, de regulă vom pastra datele dvs. pe perioada existenței unui contract în baza caruia prelucram aceste date, plus o perioadă de cinci ani de la încetarea acestuia.
  • Dupa prelucrarea datelor cu caracter personal, cele care nu ne mai sunt necesare sunt sterse imediat din toate evidentele noastre, conform procedurilor interne.

 

7. CUM PROTEJAM INFORMATIILE COLECTATE DE LA DVS

  • In vederea protejarii datelor cu caracter personal, sunt implementate masurile tehnice si organizatorice de securitate necesare (sisteme de operare cu licenta, programe antivirus, contracte cu furnizori de servicii IT care respecta prevederile GDPR, proceduri interne).
  • Datele cu caracter personal pe care le prelucram sunt supuse unor proceduri interne stricte, astfel incat sa ne asiguram ca acestea sunt protejate impotriva oricaror brese de securitate.
  • Analizam si imbunatatim in mod constant masurile pe care le-am adoptat pentru protecția datelor dvs. cu caracter personal impotriva oricarui acces neautorizat, pierdere accidentala, dezvaluire sau distrugere.
  • Ne asiguram ca toti partenerii carora le furnizam, in anumite circumstante,  date cu caracter personal in vederea indeplinirii obligatiilor noastre contractuale fata de dvs., respecta prevederile Regulamentului General Privind Protectia Datelor.
  • Folosim sistemele de securizare si de criptare ale societatii de hosting (Webdeb s.r.l.) si criptarea transferurilor de date catre si de la serverele noastre utilizand Google cloud.

 

8. CARE SUNT DREPTURILE DVS. IN CALITATE DE PERSOANA VIZATA

Transparența informațiilor, a comunicărilor și a modalităților de exercitare a drepturilor persoanei vizate este strict respectata de societatea noastra.

Ne puteti solicita informatii cu privire la datele dvs. cu caracter personal pe care le prelucram, adresandu-ne o cerere, pe mail sau telefonic.  Va vom informa in cel mai scurt timp posibil despre stadiul in care se afla cererea dvs. si despre masurile pe care le-am luat in vederea solutionarii acesteia.

 

Dreptul de acces al persoanei vizate

Aveți dreptul de a solicita o copie a datelor cu caracter personal pe care le deținem în legătură cu dvs. Pentru a face această cerere în calitate de persoană fizică sau terță parte autorizată, vă rugăm să folosiți datele noastre de contact.

 

Dreptul la rectificare si stergere

Aveti dreptul de a obține de la noi, fără întârzieri nejustificate, rectificarea datelor cu caracter personal inexacte care va privesc, sau stergerea acestora, in anumite circumstante.

Dacă datele pe care le deținem cu privire la dvs. trebuie actualizate, în cazul în care considerați că acestea pot fi incorecte sau in cazul in care doriti stergerea acestora, ne puteti adresa o solicitare in acest sens, iar noi vom lua toate masurile necesare in vederea solutionarii cererii dvs. in cel mai scurt timp posibil.

 

Dreptul la restrictionarea prelucrarii

În anumite circumstanțe, aveți dreptul de a vă opune prelucrării de către societatea noastra a datelor dvs. cu caracter personal.

 

Dreptul la portabilitatea datelor

Persoana vizată are dreptul de a primi datele cu caracter personal care o privesc și pe care le-a furnizat operatorului într-un format structurat, utilizat în mod curent și care poate fi citit automat și are dreptul de a transmite aceste date altui operator, fără obstacole din partea operatorului căruia i-au fost furnizate datele cu caracter personal.

 

Dreptul la opozitie

În orice moment, aveti dreptul de a va opune prelucrării datelor cu caracter personal care va privesc, inclusiv creării de profiluri. Societatea noastra nu prelucreaza datele dvs. in scopul crearii de profiluri. Atunci când prelucrarea datelor cu caracter personal are drept scop marketingul direct, aveti dreptul de a va opune în orice moment prelucrării în acest scop a datelor cu caracter personal care va privesc.